myskväll :)

Cissi for precis hem. Vi har haft en supermysig kväll med massor räksmörgåsar ljus, en bra film och massa surr :) Vi for på ica och handlade cider, typ 0,2% alkohol och jag fick visa leg! hahaha jag höll på att dö, det var det roligaste på länge ;p

Filmen hette himlens hjärta, svensk. En grej jag tänkte på då var en kommentar i filmen
- Jag är ju 45 år, har inte varit lycklig på 10 år.. Är det så? Slutar man vara lycklig då. Lever man i en trist grå vardag då det är illa att lämna sin man eller fru för en annan eller bara för att vara själv. Skulle man göra det nu är det väl aldrig någon som skulle bry sig, bara för att man inte har familj och hela kittet, varför är en hel familj den lyckligaste?
Iofs så hoppas jag ju själv på ett långt lyckligt liv med en underbart lycklig familj, men ändå!

Och förresten min ekonomi håller på att rasa samman och sönder. Jag har aldrig känt mig så fattig, och så mycket utgifter.. sjukt jobbigt med studentliv alltså...


Nu ska jag snart sova, bara diska undan och snoka lite. Inte vänta in pappa till morgonsidan.
Skola vid tio en snabbis sen helg. Då får vi se vad den kommer innehålla.

godnatt mina vänner

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: