komplicerad tjej

ibland vet man inte vart man står i nånting. Jag tror jag är en sån där människa som aldrig kan stanna upp och njuta av stunden utan alltid söker mer, nånting mer bara.. Varför inte vara nöjd, bara för en liten stund bara ta det lugnt och finna sig i det man just då befinner sig i. För ska jag vara så jävla komplicerad?

Dagen har gått fort idag, skola sen tio. Sen for jag och solade inne i stan. Sköööönt var det, jag ska fan ta och unna mig en solning i veckan ett tag framöver, då kanske jag får lite färg också :) Det är som skönt, man slappnar av och hinner tänka massa, rensa tankar liksom.

Imorgon är det dags för våran första muntliga redovisning, i grupp den här gången som tur är. Vi ska ha ett rollspel, men jag är berättarrösten vilket känns skönt. Ska kolla igenom papprena och sen lägga mig.

Pappa kom idag också, han blir har hela veckan eftersom han har nå jobb här. Great faktiskt, sällskap, monteringshjälp och ekonomiskhjälp, kan det bli bättre? ;) haha.

nej nu är det dags för den dagliga snokarrundan och sen sängen.
SWEET DREAMS

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: