en bra fest

igår var det inflyttningsfest här, svinskoj :) Dock så stökigt idag och har mått mindre bra alltså, men det var det ändå värt! haha. Ni är helt jättefina vänner hela högen :D, riktig glatt överraskad att majk kom, hur kuuul som helst ;D

Först var vi här sjöng singstar, spelade ring on fire, drack och dippade. Sen åkte vi inte till stan för att gå in på cleo, det visade sig att dom inte släppte in nå fler men vi fick sthlms fribiljetter och kom in direkt :):) Sen fixade dom in sig själv med hjälp av hotelllakanen ;) haha skööönt! :p
Dom andra tog sig aldrig in vilket var trist... Jag och Simon tog en taxi hem efter vi käkat hamburgare på majk och adams hotellrum, var hemma vid fem. Sjukt trött tjej somnade genast! haha

idag har cissi och hundarna varit förbi och käkat en bakispizza, det var bra, det var först då jag började bli någorlunda männsklig igen :p haha Sen har jag surrat lite med maria, alex, mamma och robert. Fått skäll av grannen för att jag inte städat upp på balkongen (andra gången han gnäller)... Men det där fixade jag ju snabbt så nu får han fan vara nöjd, haha.

Borde ta tag i pluggningen idag, men jag vet inte om det är nån ide när jag är så här sliten, kanske tar en hel dag imorgon istället och skiter i bilbingon. Men jag är sugen på säsongens sista bilbingo alltså!



Och det är nån som har blivit en riktig bloggare alltså, haha ;)

nu ska jag ringa robert.
puss!

KOMMENTARER


Mr toga!

Tjockt bra inflyttningsfest!!

synd bara att singstar va inställt på norrlänsk dialekt...

Anyways helt klart lyckad kväll!

2008-09-28 // 03:35:12
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: