ångest

ångest. Ångest över massor...

Jag kan inte bestämma mig om jag ska ut med Cissi och hennes kompisar, bli full och ha kul och vara sliten och less dagen efter. Eller om jag ska hem plugga och vara social med familj, vänner och robert. Pigg hela helgen alltså. Och en gnutta mindre fattig.
Aaah jag hatar val!

Sitter och lyssnar på min brors låt, som han skrivit och sjunger i. Jag blir en bit stolt han är faktiskt duktig, han är bra :) Han är en av mina bästa vänner, och jag älskar han :)

Här har ni den Co2 CarTridge - Build your life 


KOMMENTARER


Hanna

Men gud så duktig han är!! Shit, vilken talang, du ska inte lägga upp en på dina sångtalanger då Kajj?

Jag saknar dig..

2008-09-05 // 21:05:18

haha nja jag skippar det tror jag, för allas skull! ;p Jag saknar dig med, kom och hälsa på mig nån dag..

2008-09-07 // 12:45:19
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: