suuug!

Nu är de värsta över, eller iaf ett tag. Klarar jag nu inte tentan, så blir det ju omtenta och jag fårbörja om från noll. Men tills jag får beskedet hoppas jag ju bara på det bästa. Nu är jag mest trött, allt släpper väl nu alla spänningar gissar jag väl. Har däremot inte hunnit, eller snarare idas fara och handla än men kylen är absolut jätte tom så jag antar att det bara är en tidsfråga tills jag ändå måste ta tag i det..

Fick ett antal sms igår och idag om tentan, nog har jag allt bra söta vänner ändå! Eller så har jag bara varit allmänt jävla gnällig ;p



jag förstår mig inte på vissa andra grejer bara. Jag tänker helt annorlunda iaf. Jag ser inte saker på det sättet helt enkelt.. Men!
mm ellerhur här kommer väl en låt då, som vi spelade hela höstdansen men som jag hellt och hållet glömt bort sen dess. Den är skön :)


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: