ny frisyr

irritation.. Jag skulle vilja skriva ännu mer, men det är ingen ide, det är bara onödigt.. Så därför stannar jag där! Och slutar helt enkelt bry mig i det, så  är man mycket gladare själv. Jävligt onödigt att irritera sig egentligen.

Jag är svintrött faktiskt, borde egentligen gå i säng så kanske jag vaknar tidigt imorgon och hinner med mycket innan kvällen. Besöka systemet ska jag också för att inhandla lite alkohol och sen då beger jag och Sofie oss till porsön och drar en fylla med klassen :)

Har fått bort mitt löshår nu och en ny frisyr, det blev fint jag gillar det. Trots att det fortfarande känns lite väl kort, men jag vänjer mig väl :)

hwj

KOMMENTARER


robert

nja de vet jag inte!!!

2008-10-30 // 23:59:10
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: