nu är det dags

Ja det ju inge bra det där igår med att somna innan fyra, sex däremot! Nu måste jag nog börja vända tillbaka dygnet igen. Och handla gjorde jag inte heller, så det borde jag väl ta tag i kanske.
Samt pluggandet till tentan på torsdag, ska ta och läsa igenom hälso och sjukvårdslagen nu och sen sekretesslagen. Svinkul! :P

Till helgen blir det utgång här med klassen på fredag och lördag kommer jag väl till byn och kanske gve sen med Sofia och Simon, vi ser ju :)
Nästa helg kommer Kim på besök igen :)
Helgen efter det kanske Sofie ska ha födelsedagsfest och sen helgen efter det då är det sthlm som gäller med Cissi och Levi, aah jag längtar! Det ska bli riktigt skoj alltså, och skönt komma bort en stund :)

Nej nu är det dags att göra nå av den här dagen

ha det bra!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: