hej :)

Kom hem från omvårdnadstentan nyss, den gick väl.. aah jag har fan ingen aning om hur den gick :p haha, är det såhär det ska vara att man känner sig helt ovetande om nånting.. Nu minns jag varför jag inte började plugga direkt efter gymnasiet.

Ikväll blir det att ta bort löshåret och återgå till min normala hårlängd. Det känns både bra och dåligt. Skönt att bli av med det, hälften har redan lossnat och resten är sjukt slitet ifall om man inte plattar det. Men samtisigt så gillar jag det, iaf när jag har fixat det, jag tycker om håret, det gör så mycket :) Men nångång så åker det väl tillbaka antar jag, men den gången ska jag ha hår med bättre kvalité för det var då ingenting att heja för den här gången direkt.

Ihelgen blire fest hela helgen, eller halva iaf.
Och söndag, överraskning? Jag älskar överraskningar, bara själv grejen att va ovetande om nå är rätt kul, haha :)
Min lilla Mischka, jag fick en såndär jättelängtan efter dig nu! :)


nu ska jag fixa räkningar och städa.
puss!


KOMMENTARER


nej jag gör ju inte det. pudas och jojje har stenkolla på mig, hur ofta pratar jag med dom. hm :P

2008-10-30 // 16:59:47

du har blivit utmanad :D

2008-10-30 // 17:20:49
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: