gammalt ego

ikväll har jag cissi och levi suttit här hemma hos mig och myst med massa gott. Det var verkligen jättetrevligt, jag kände jag behövde det. Tack Cissi för att du tar tag i sånt där, jag är sämst på det ;p
Funderar på att se lite andra avenyn trots att jag egentligen borde sova, jag har massor att göra imorgon, man förstår inte riktigt hur mycket det är fören man sätter sig med det och jag vet sj'lv hur lång tid det tar för mig att sätta mig ner med det.
Hunnit surra lite med maria och sofia itelefonen också inatt, det var som trevligt det med :)
Jag älskar mina vänner!

Nu sitter jag och lyssnar på gammal musik och kollar på gamla bilder, haha fan vad man ändrar utseende ändå, hittade lite bilder på mig själv faktiskt.

     
hahaha ego.

och en gammal favorit låt, jag nostalgiar idag :)
 

KOMMENTARER


Sofie

Tycker om dig också min blondis, trots våra små fighter ;P

2008-10-19 // 16:52:16
cissi

tack själv vännen=) jag vet ju att du har mycke nu. men måste ju få hinna träffa dig före jag far iväg=))

2008-10-19 // 17:19:26
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: