fattig student..

var  på skolan idag för att höra vad som verkligen kommer på tentan. Sen for jag och sofie in till stan och käkade sushi, det var den bästa idén jag hört på länge ;) Vi gick och kika på stan lite också, och det slutade med att båda två köpte varsin fjällräven jacka, så nu är jag 3000 kr fattigare och en jacka rikare. Mamma var däremot inte nöjd, hon tyckte inte man hade råd med det som student.. Jag har dock 30 dagars öppetköp, så jag ska fundera ett tag för säkerhetskull. Men den är svinsnygg, jag ska ha! ;p haha


Har ätit varma mackor nyss och nu ska jag lära mig nervsystemet.


Imorgon kommer kent hit och bor en natt :) Tänka sig vad dom saknar mig, kan inte låta bli att komma hit :p





nu ska jag inte fastna här, vi hörs!


KOMMENTARER


Robert

tycker att du ska lägga upp en bild på dig och jackan:P

2008-10-22 // 22:16:50
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: