duktigt

nu har jag faktiskt satt igång med studierna, äntligen :) Har hållt på att skriva i massa fylleribilder som jag ska nöta in och det tar då sin tid. Först måste man hitta en sån fylleribild nånstans i nån bok och oftast är dom så olika varandra att man inte riktigt vet vad dom pekar på, sen måste man hitta antingen det svenska eller latinska ordet som ska fatta vad det är och lära sig dom. Och ibland står det på engelska så då måste man hitta både det svenska och det latinska. AAAH det är inte lätt alltså, men nu när jag är på gång känns det mycket bättre.

Imorgon far maria till bali, hon skulle ringa mig idag osh säga adjö, men det verkar som att hon kanske inte kommer hinna med det alltså. vi ser ju.

Nu ska jag snoka lite, vila ryggen och sen vidare till studierna! duktig flicka! hehe ;)



hej måndag

KOMMENTARER


Robert

näää jag har ingen gåta men de finns en gåta men jag kommer aldrig att klara av att knäcka den gåtan!! gardinerna ska borras upp iaf stången märka ord i dag?? studera lite fylleribilder istället

2008-10-20 // 01:55:32
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: