det närmar sig..

Det visade sig att du hade rätt du anonyma som kommenterat, jag hade råkat pillat ner knappen och jag hade ingen aning om att den ens fanns, så tack, nu har jag en hel kamera iaf :D

annars har dagen gått fort, varit på stan, pluggat, haft besök, käkat massa onyttigt och sett på tv- En rätt bra dag, även fast jag egentligen borde plugga ännu mer, jätte mycket mer. Tiden börjar liksom dra ihop sig, men nu har jag bara magtarmskanalen kvar att gå igenom och sen bara repetera massor plus nöta in massor med glosor på två dar! Det kommer bli två tunga dagar, en jäkla tung helg. Men efter veckan är allt över, eller rättare sagt på torsdag! Så nästa fredag blir det fest med klassen och sen hem till vuollerim och festa med sofia :D

Ikväll har min bror en liten inflyttningsfest. Jag skulle egentligen dit men det blev inte så på grund av ja ni vet, jag orkar inte tjata om det nå mer :p
Sofia och Niklas ringde dock så jag fick som vara med på ett litet hörn ändå, dom saknade mig lite kanske ändå ;)

nej nu ska jag se lite tv och sen plugga eller hoppa i säng.
hejsvejs


KOMMENTARER


Jag glömde skriva mitt namn ;)

2008-10-26 // 23:53:30
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: