det blåser kallt

imorgon ska jag stiga upp i tid och inte sova bort hela dagen, jag ska skriva klart alla gamla tentor så jag kan börja plugga på dom. Men det känna svårt. Det känns som ibland att jag inte ens vet om jag svarat rätt, och isf pluggar jag ju in fel grejer. Men det får helt enkelt gå som det går, klarar jag inte det har jag ju lärt mig en fet jävla läxa om inte annat!

Det är kallt och jag fryser, jag är inge trött men jag borde sova. Jag borde plugga men ryggen orkar inte, jag skyller då på det iaf!
Allt känns rätt jobbigt just nu..
Maria har farit nu, jag saknar henne redan..



nu ska jag fundera på livet, lyssna på lite musik och sen hoppa i säng.
natti

här kommer lite bra skit! :D

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: