ååh!

Fortfarande inte börjat plugga, bara kollar igenom början av hälso och sjukvården. Vad är det för fel på mig?! Hur ska jag nånsin kunna klara skolan med den här inställningen? eller snarare sättet, det går liksom inte hålla på att skjuta upp och gnälla och tycka allt är jättejobbigt. Jag känner att jag måste ta mig ur den här svackan snarast. Men förhoppningsvis får jag nya tag nu efter torsdag då det är dags för två nya kurser. Jadå :)

Pratade just med sofia i telefon, skönt att prata av sig :) Det fick mig att bli ännu mer sugen på att komma hem, kanske ta tag i mitt rum där hemma om mina föräldrar är på bra humör. Slänga ut alla Kents grejer och få nånstans att gå kanske. Det är sjukt jobbigt att sova där, trots att jag bara sover där när det inte finns nån ordning alls. Vilket dom har sjukt svårt att förstå.

Har förresten varit och handlat också, det är ju inte så jobbigt som det känns :p haha.

nej nu ska jag fortsätta med lagarna!
puss

KOMMENTARER


robert

och du gnäller på mig om att jag skjuter upp allt!!!

och sen gör du precis likadant själv!! ojoj:)

2008-10-29 // 00:02:19
Micaela

Jag har en överraskning till dig! Ringer på Söndag och berättar! Hoppas du är hemma då bara.. puss

2008-10-30 // 11:25:09
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: