23

jag hade faktiskt tänkt lägga upp en bild på mig och min jacka, men det gick inge bra för min kamera verkar vara trasig! Kort låst står det när jag slår på den, aah. Förhoppningsvis är det väl bara minneskortet det är fel på. Det ska alltid gorma för mig, jämt!

Kent är här idag på besök, han har bjudit mig på middag och nu sitter vi och ser tv. Jag ska fortsätta med studierna nu så kanske jag tar mig till vuollerim imorgon, sofia har nästan övertalat mig :p Jag får bara se hur morgondagen går, om det tar för långt tid för mig att plugga så får jag väl stanna här..


hej!

KOMMENTARER


Kolla om du har råkat pilla på skrivskyddet på minneskortet, det ska vara en liten pigg man kan flytta fram och tillbaka typ 1mm. Då låser den sig. :)

2008-10-24 // 13:38:29
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: