vänner?

nu är klockan mycket igen, det blir en sen kväll som vanligt, men jag tänker inte klaga på det för det är riktigt jäkla skönt att vara vaken på nätterna vilket inte alla förstår. Skulle jag vara jättetrött hade jag ju gått i säng, det är ju inte som att jag tvingar mig själv att vara vaken bara för att.. Städa däremot måste jag, men jag har bara tänkt plocka iordning alla saker så får jag ta dammtorkningen, dammsugning, skurning och toaletten imorgon. Det ska jag nog hinna :) Jag får väl inte sova allt för länge bara så..

Jag har tänkt på lite grejer också, jag förstår inte hur vissa så nära vänner kan bete sig som dom gör. Jag förstår inte hur man helt och håller kan skita i sina vänner och tro att hela världen existerar runt om en själv, hur man kan vara så självisk och inte ha ett samvete överhuvudtaget. Eller hur man bara vill ha antingen eller, att man inte duger som en vän, och att jag alltid lyckas få all skuld.. Hur en person kan helt och hållet ändra beetende och både bli otrevlig och ljuger, och hur jag bara ser sura miner och diskussioner, vars är det glada humöret? Ni står mig så nära och ni finns i mitt hjärta, långtlångt in men just nu vet jag inte vad jag ska tro hur jag ska orka bry mig överhuvudtaget. Och det känns sjukt tråkigt alltså!


godnatt

KOMMENTARER


Anonym

Hårda ord!

2008-11-15 // 19:12:33
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: