grannjävel!

helgen har varit bra, den har spenderats med min bror och ja nu har han farit och det känns tomt. Vi har bara ätit onyttigt hela helgen, vi har mest ätit hela tiden. Jag känner att det börjar vara dags att ta tag i dessa kilon nu innan det blir som sist, innan jag får panik och ja all min vakna tid handlar om att gå ner. Men seriöst tror jag att jag har slutat bry mig i sånt där, jag ser ut som jag ser ut och så får det liksom vara. Sen om några kilon skulle räka ramla bort skulle det ju inte göra så mycket ;) Men att lägga ner hela min tid på det är väl ingenting jag tycker är speciellt nödvändigt.

Imorgon börjar jag först vid tio, grupparbete eller snarare förberedelse inför seminariet vi har på tisdag, sen är jag ledig onsdag, torsdag och så går vi bara till lunch på fredag :) Men troligtvis blir det väl ändå inte ledigt, jag har lärt mig att man aldrig är ledig när man går på universitet det finns seriöst alltid nått som måste göras. Och jag måste beställa massa böcker vilket känns förjävla jobbigt i och med att jag bara har 700 kr kvar den här månaden. Det kommer helt enkelt inte gå, jag kommer få börja ta från mitt sparkonto vilket verkligen suger!

Jo förresten så är jag förjävla arg på min sura jävla gnäll granne. Idag kom han och knacka på och sa att jag fick ta och ge mig och att vi hade börjat banka halv fyra imorse. Jag kan ärligt säga att det fanns ingenting som vi gjorde som alls kunde likna nå bankningar. Jag väckte Kim där vid halv fyra och sa åt han att han skulle klä av sig och lägga sig under täcket eftersom han legat och sovit i sovrummet medans jag pratat i telefon med robert i flera timmar. Så det gjorde han och jag gick och borsta tänderna la mig i sängen och ringde till robert och sa godnatt innan jag också släckte lampan och sov, klockan var då kanske tio i fyra. Han kan inte kalla det att banka och han kan knappast hört oss prata tidigare eftersom jag var i tvrummet vilket är så långtifrån han man kan komma. Han är dum i huvudet, direkt man säger ett ljud blir han förbannad, man kan inte vänta sig att det ska vara knäppt tyst dygnet runt när man bor i lägenhet, dessutom var det ju helg och då borde man väl kunna måsta få vara vaken. Så nu ska killen ringa störningsjouren för att jag pratar mitt inatten och går på golvet, Han är liksom 30+ och måste vara förjävla bitter på livet.. Jag har väl också hört han ibland men inte fan gnäller jag för det. Bara för att vara på min säkra sida så pratade jag med min andra granne idag och det visade sig att han inte alls tyckte jag levde om och han började fråga hur jag trivdes och om han fick bjuda på fika nån dag :) Oj vad glad jag blev, det bekräftade liksom att det faktiskt inte var jag som är en jättejobbig granne utan att jag har en jättejobbig granne! Så nu kallas dom för "den snälla grannen" och "den gnälliga grannen" hahaha. Ja nog är det en jävla otur att man ska bo brevid en sån. Och jag kan lova er att jag faktiskt ändå tänker på att vara tyst, det gör jag men jag kan ju faktiskt inte sluta leva, sluta gå och sluta prata för även om jag gör det lågt och tyst så spelar det tydligen ingen roll.

Jag lovar er jag saknar fan stellan just nu, nog var han jobbig och högljudd, men han var då aldrig sur och då blir allt så mycket lättare att stå ut med :)

Nej nu ska jag väl se lite gossipgirl, har laddat hem några avsnitt innan mitt prov internet sluta funka, så nu snor jag nåns internet igen och det suger för det går segt som fan!


och på onsdag kommer robert, det har aldrig nånsin gått så här segt när han varit borta, jag längtar ihjäl mig jag vill träffa han nuuu! ååh..

nu ska jag sluta, kanske slå av datorn för nu går det verkligen inte snabbt för den, den är helt slut!
godnatt och sovgott :)

KOMMENTARER


Hehe, Stellan..

2008-11-10 // 11:51:23
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: