tjockis nästa!

jag har verkligen anat att jag har gått upp i vikt på sistone men jag har liksom inte vågat kolla eller bry mig. Idag gjorde jag dig och det visade sig att jag har gått upp 7,5 kilo sen i somras!! alltså vad håller jag på med, det här är helt sinnes sjukt. Är det sånt här man ska måsta ta när man har pojkvän? För under de perioder då jag inte haft det då har vikten minskat inte ökat. Nu har jag fetångest och efter sthlm blir det fan i mig inget mer onyttigt endast nyttiga grejer, grönsaker och sånt bra skit! Jag ska börja gå som jag gjorde när jag hade min finaste Viggo, lika mycket och lika ofta. Sen det där med seriös träning, pass och grejer det får jag ta när ekonomin tillåter. Troligtvis om 3 år, men man vet aldrig :p Nånting måste jag då göra nu iaf innan jag blir tjock på riktigt!
ååh inte fetångesten bara, jag minns sist. Jag mådde kasst, riktigt jävla dåligt.. Men idag är jag nog starkare förra gången var det mycket runt omkring, jag skyllde bara på att jag mådde dåligt på grund av att jag gick upp, i själva verket var det nog då allt annat...

Nu har ja iaf ätit gröt, diskat och packat. Nu ska jag hoppa ner i sängen ringa och säga godnatt till du fina, och sen sova så jag tar mig upp till 04.30, jo ring och väck mig tack!


sthlm nästa. puss!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: