saturday

idag har jag och Kim varit på stan, och nu sitter vi här ser tv och trycker i oss godis, även fast  vi egentligen borde låta bli i och med att det är matdags ju. Blir nog max idag skulle jag tro, min vikt har ju som ändå dragit iväg på sistone, så en hamburgare till gör väl ingen skillnad haha. Men måste nog ta tag i det där snart, på ons eller tors blir det sushi med robert :) hehe

Ikväll blir det kanske bio eller bowling, men vi känner oss fattiga så troligtvis blir det nog bara att sitta och fetta framför tvn, haha. Igår sa jag hejdå till micaela, nu blir det ett tag tills man ses igen vilket suger, menmen det brukar ändå gå snabbt, det brukar funka :) Men jag saknar dig!



Nu ska jag vara med bror, vi ses!

KOMMENTARER


robert

haha fetta framför tvn!!

2008-11-08 // 17:17:56
Micaela

Och jag saknar dig! tack för i veckan, du är underbar kaj!

2008-11-08 // 21:15:40
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: