okejdå!

egentligen hade jag inte tänkt göra det här, bara för att alla andra gör det men nu gör jag det ändå :) haha-


Utmanad av : Frida och Petra

Regler:
  • Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
  • Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
  • Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
  • Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.


1. Jag har sjukt svårt att bestämma mig
2. Jag ser upp till min fem år yngre lillebror och ser han som en av mina bästa vänner
3. Jag fryser nästan alltid
4. Jag är jätte envis och har svårt att erkänna när jag har fel
5. Jag är bra på att lyssna och prata
6. Jag äter alldeles för mycket onyttigt och tränar aldrig
7. Jag kan ha ett jäkla humör ibland, men det har som lugnat sig :)

Jag utmanar:
Robert
Maria
Therese
Sofia
Cissi
Majk

Hanna, Micaela och Sofie


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: