du gör mig glad!

Nu har vi fått veta andra tentan också och jag klarade den med! ;D Alltså det finns ingen som kan vara lyckligare än mig nu, skolan går bra, allt går bra, jag är en glad tjej nu och hela den senaste veckan har varit helt underbart bra :)

Idag är jag ledig, men om jag hade fått bestämma själv hade jag gärna sparat den här dagen till nån annan dag då det hade varit mycket roligare att vara ledig för det har som inte funnits nå vettigt att göra idag. Böckerna till kurserna vi har nu har inte kommit än så jag kan inte ens sätta mig ner och plugga, jag har iofs några häften jag skulle kunnat läsa igenom men det känns för långt borta nu alltså. Har iaf hunnit med att äta lunch på leos med cissi och träffat cheferna, gett dom mitt nummer så nu är det bara och vänta och se om dom ringer så jag kanske får några extra slantar i månaden. Lär ju som behövas eftersom att jag just nu är tokfattig. Jag har verkligen panik över julen, det bryuar jag aldrig ha iaf inte pengamässigt snarare idémässigt. Nu är det liksom både och!

Ikväll kommer nog Cissi förbi och hänger, surrar, ser film :) Jag förstår verkligen inte hur jag ska kunna klara mig utan den där tjejen nu när hon drar.. hon kommer alltid på att vi ska hänga då jag verkligen behöver nån att hänga med :)


nu ska jag nöta lite guitarhero och äga killarna! ;D

här kommer en låt som kim skickade mig för ett tag sen, den är mysig :)












Imorse for robert, jag kommer sakna dig, du gör mig glad!


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: