det går segt!

det går segt, det gör det verkligen. Både för mic och den här jävla datorn!
har iaf blivit sjuk också, eller halsen gör riktigt ont, huvuvdet värker och jag känner mig bara allmänt seg och dåsig. Råkat somna i två timmar också vilket kanske inte var så bra, jag borde städa, diska och laga mat. Inte sova, för då blir det väl som vanligt med nattsömnen. Jag måste verkligen ställa om min dygnsrytm så den blir rätt, mamma har så rätt.
Inatt var jag vaken till halv tre och tycktejag la mig tidigt. det är lite stört faktiskt.

Och ihelgen vet jag inte hur det blir, vlm eller luleå? egentligen skulle jag behöva hem till byn och tvätta kläder men samtidigt känns det bara jobbigt faktiskt, vad ska jag dit och göra? :p Och här i luleå är jag bjuden på födelsedagsfest på lördag, vilket jag egentligen borde gå på men med min förkylning nu så vet jag inte om jag kommer orka. Ja så just nu känns båda jobbiga. Så vi ser väl när helgen närmar sig..


en promenad med sofie ikväll, men jag vet inte vad som häbnder med den. Cissi skulle komma förbi efter sju då hon slutat jobba, så då kanske promenaden blir imorgon istället. Det kanske är bra att vila rösten idag ett tag iaf så det inte blir värre.


nu ska jag se hur det går med disken där och maten. Förresten så var det gunvald jag citera här i förrförra inlägget, men det var nog ingen som förstod det roliga. Hursomhelst så skrattade då jag och kim massor haha :D


tjadå!

KOMMENTARER


Anonym

Vuollerim juuueeee.

2008-11-10 // 20:17:42
robert

hörru har inte jag rätt oxå!!???

2008-11-10 // 22:24:53
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: