bäst! :)

en hel dag har gått, och jag känner att tiden börjar rinna ut alltså, men det kanske är lika. Jag kan seriöst säga att jag har den bästa brorsan i hela världen, seriöst han kan alltid få mig på bra humör, han kan få mig glad. Och nu känns det mycket bättre igen :) Har inte bestämt mig om jag ska fara till luleå nu eller fara först imorgon. Båda två känns rätt jobbiga nu. Ska vänta tills Kim och mamma kommer hem och sen får jag se.

För övrigt har det här faktiskt varit en himla bra helg, synd bara att man ska bry sig så förbannat mycket. Jag ska också testa stänga av, det verkar ju funka!


Nej nu ska jag inte deppa nå mer seriöst, allt ska bli på topp igen! :) och till helgen kommer Majk och Kim, det kommer bli bra jag vet :)
puss!


KOMMENTARER


Blev det nå fest igår??

2008-11-02 // 22:33:25

Joo vi fixade det ändå :)

2008-11-02 // 22:38:22
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: