bad hair day

förkylningen har varit mycket bättre idag. Jag har haft rethosta, men inte alls lika ont i den och inte alls lika seg och trött. Kan ju kanske bero på att jag la mig vid ett igår, vilket är riktigt bra för att vara mig :) Hann till och med duscha imorse trots att jag steg upp först sju och bussen gick halv åtta. Tiden räckte inte till för håret så jag har haft krull idag, en riktigt bad-hair-day! Men fick trots det mycket komplimanger fårn klassen, kan ju bero på attt jag aldrig visar mina lockar nuförtiden, dom är bara ostyriga i mitt tunna korta hår. Inte alls sådär fina som alla andras, dom liksom bara spretar åt alla håll. Det ser iaf helflummigt ut, haha! :p

Ihelgen är det mycket som är planerat in från min sida, alldeles för mycket och jag skulle vilja göra allt vilket kanske inte riktigt går, men jag ska försöka få en bra balans över hela grejen. Robert, vuollerim, sofies fest och leos :)
Cissi har nämligen fixat så jag ska få prova jobba på leos lekland, det ska bli riktigt kul att prova på nå nytt. Och så blir det med henne och levi på fredag vilket känns riktigt skönt, slippa lära känna personerna utan istället verkligen koncentrera sig på arbetsuppgifterna ;)

Och nu i veckan får vi nog veta hur tentorna gick, jag är nervös!
nej nu ids jag inte skriva nå mer den här datorn gör mig gaaaalen! Ska se lite tv nu, sen laga mat och dra en helstädning av hela lägenheten för imorgon ska den vara fin för då ska jag mysaaaa :)

puuss!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: