vilket krångel

Ååh lesss som fan skrev ett inlägg som jag precis skulle publicera och så råka jag tabort allt. Fan så lessss! Bara börja om....

Igår när jag var på väg att läggga mig fick jag se att jag faktiskt fått lägenheten där som jag ville ha ;D Så imrogon ska vi och kolla på den och sen ska jag på riktigt överlägga om jag har råd med den, men jag vill!! :)

Annars var gårdagen väldigt söndag. Jag var med Frida och vi var ut på en långpromenad med hundarna. Sen följde vi med Simon och Micke till rimhallen och kollade på när dom spelade badminton, hoppade lite studsmatta, tog det lugnt och sen surra vi lite med Patrik och Bernt. Efter det for vi en sväng på byn till Simon blev trött och ville hem och sova. Då gick jag och Frida hem till mig och åt glass och så var den dagen slut.

Snart blir det konsum igen, och trots att jag bara har den där veckan kvar kännns det jobbigare än vanligt. Är som så less på monica och kläderna blir bara obekvämare för varje dag som går.. haha. Men hemtjänsten har redan ringt och gett mig massa jobb så jag ser ut att klara mig ganska bra utan konsum ändå.


Pratade med Hanna och Micaela i lördags och det var hur kul som helst, längesen det var så kul att prata i telefon, och jag bara villl träffa dom nu. Alla känns så glada och förväntningsfulla och allt det känns så bra :)



Och igår var det en månad bara tills jag fyller 20! :):) och idag är det 3 dagar tills Viggo fyller ett :) haha vad vi ska fira ;p
Nu ska jag väl ut med den där snart..


hejdå   

jamen fan vad det ska jäklas nu får jag inte bort den feta stilen, ååh känns som att det kommer bli en jobbig dag idag.


KOMMENTARER


åh vad kul att du fått lägenheten! :D hoppas det visar sig att du har råd med den =) Gud vad jag längtar till örebro!! ha det bäst! vi ses snart!!

2008-05-12 // 19:40:03
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: