vars tog dagen vägen?

idag har dagen bara gått förbi utan att jag riktigt hunnit med. Kan ju bero på at jag jobbade till sju var hemma strax före åtta, gick ut med Viggo, sov i två timmar, gick ut med Viggo, dushade och nu är jag här 23.27 med tom mage och fattar inte riktigt vars all tid tagit vägen...

Så nu snart ska jag gå och äta nå tror jag. Fast jag är aldrig hungrig nuförtiden ändå. Tror min kropp har slutat vara det eftersom det är så trist att äta själv, då kan det lika gärna vara liksom. haha

Allltså den här dagen har verkligen inte varit av nått värde, det endaa roliga som faktiskt var jätteroligt det var väl att örebro-resan är bokad. Det betyder alltså att den blir av, den blir verkligen avvv!! :) hiihi
Jag ska fan tvinga Micaela och ordna oss en guidning på slotten, det var ju det vi missade sist vi var där ;) hahahah





snart ska jag sova, bara håret torkar nån gång så.
Men så godnatt!

KOMMENTARER


håller också på att vänta på att mitt hår ska vänta, seeegt för jag är sååå trött :p
Hoppas du haft en trevlig dag =)

2008-05-07 // 23:45:25
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: