känner jag!

jag är förkyld, eller egentligen tror jag det är nån allergi, troligtvis pollen. För hela tiden i örebro var jag i stort sett snuvig och nysig. Det knasig är bara att jag har så förbannat ont i halsen, hes så det kanske är nån blandning helt enkelt :p haha.

Idag har jag jobbat på bjärka för första gången på länge kändes det som. Har som mest bara varit på konsum och hemtjänsten på sistone, och nån gång på nya. Men gamla ja, det var kul faktiskt, det mesta var sig likt :) Så nu blir det jobba där hela veckan förutom torsdag då jag är ledig, vad händer då liksom?

Sommarn är inte här än, ingenting är lika grönt och fint som i örebro, jag blev konstigt nog lite kär i staden. Det trodde jag inte, minns inte örebro så. Men kan ju bero på att allt runt omkring var som så kul hela tiden, kanske var det sällskapet och det goda humöret som gjorde staden. Jag vet inte, jag vet bara att jag gillar mina brudar starkt! Och jag vill tillbaka, bara ta det lugnt, chillla, hänga lite och sen träffa andra människor och inte alltid samma gamla jönssar :p Även fast dom gamla vanliga är bra...




Jag vill utomlands nu, tiden börjar rinna ut, inom två veckor måste jag fara. Men hur kul är det att fara själv liksom? Näe då får det fan va.

Dags att sova för det blir alltid så jävla sent, igår vara anton här och hängde så klockan var typ vid två innan jag kom i sängs, och samma nu snart. Jag hinner aldrig ta igen den där sömnen.
Jaja godnatt sweethearts :)

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: