sweeet

jag börja faktiskt känna mig lite trött konstigt nog, det är ju vid den här tiden jag brukar få en energikick och inte alls vilja gå och lägga mig, men inte idag inte. Så egentligen förstår jag inte varför jag inte går och lägger mig, men det är väl nått som håller mig kvar :):)

Ikväll var jag och hälsade på Kim, helt bra att han är hemma igen. Det är ju han som fyller alll min dötid då ingen annan har tid och lust. Han har alltid tid med mig även fast han inte vill erkänna det ;p


Imorgon ska pappa till luleå och köpa nå grejer till min bil och jag vet inte ens vad, eller han har sagt vad men jag glömmer som bort. Men jag brukar låtsas att jag är helt intresserad och fattar för att han ska bli glad, men egentligen förstår jag ingenting, haha. Men de brukar lösa sig. Och sen när han ska stoppa dit grejerna är det samma sak jag står där brevid håller i nån grej och är mest i vägen, men han är glad ändå för han vet ju att jag iallafall försöker ;) haha. Rätt illa egentligen! :p

Imorgon ska jag hämta ut mina skor på växthuset om jag hittar mitt visakort, vilket jag troligtvis inte har gjort för jag känner inte för att leta det nu, kanske imorgon. Jag är rätt knäpp som inte letar. Även fast jag tror att jag lagt det nånstans här i lägenheten eller i nå kläder eller bilen eller nånstans där det kommer fram igen så kanske det inte alls är så, jag kankse har tappat det och så hittar nån det helt plötsligt och tar ut alla mina pengar, vilken ångest jag skulle ha. Oooj jag måste leta reda på det imorgon..



nej nu ska jag nog gå till sängen snart. Kim har lyckats få mig nöta bullet for my valentine - all these things I hate. Bra låt alltså, iaf efter man tvingats lyssna på den femton gånger..

haha pussssshej!


http://www.youtube.com/watch?v=UBDAeO7_XTc


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: