skönt!

jag har alldeles nyss lagt mig ner i min renbäddade säng, det var hur skönt som helst, alldeles för varmt men ändå skönt :)

Jag var ner till mamma och pappa en sväng ikväll, har inte varit där på ett tag känns det som, eller inte ett tag för mig iaf. Kan ju bero på att jag varit less på min mamma, men det gick som över ikväll.. Anledningen att jag allls for dit var för att Viggo hade svårt och andas eller det var som en blandning mellan andnöd och spyfärdig, så han gick omkring och mådde inte alls bra. Jag blev orolig for till mamma och pappa och satt och övervägde om jag skulle ringa djursjukhuset eller inte men så helt plötsligt efter gode länge så fick han upp en liten matkula, så troligtvis svalde han den fel när han åt så den fastnade i luftstrupen och så låg den liksom där och irriterade för efter det så har han mått hur bra som helst :)

Annars har jag bara sutttit här, längtat och ätit jordgubbar med glass, det var gott!
.. jaha nu blev det nå knasigt får inte bort det kursiva, ååh jaha då får det vara såhär då!


nej nu ska jag se en film eller sova



Godnatt!

KOMMENTARER


Åsa

haha, tyckte det vart lite svårt att svara när man inte såg vem det var som skrev;)

jo det är en tvåa, ska fara och kika på den ikväll:)

2008-05-10 // 13:41:03
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: