sista dan på konsum :D

Idag jobbade jag min absolut sista dag på konsum vuollerim, och det kändes då riktigt riktigt skööönt :) Jag är så glad att jag slipper Monica :) haha.

Igår var jag till luleå med bjärka och bowlade, det var trevligt men påvägen hem ville dom i den bilen jag åkte i att vi skulle stanna i boden och ta en öl, jag körde eftersom jag skulle upp och jobba. Men vad spelar det för roll när man kommer hem först halv fyra, och det tog ett tag att somna så jag fick inte många timmar sömn inatt alltså. Men har faktiskt varit ovanligt pigg, sov bara två timmar mitt på dan :)

Idag har jag varit över till frida och sett film med henne, lina och sofia. Det var trevligt sen for vi till jokkmokk för att mäta lite väggar i Linas lägenheten och sen hem och här är jag nu. Så inte har det ju hänt mycket egentligen men trots det så har det varit en bra dag :)




Imorgon är jag ledig, ååh så skönt det ska bli! :) Nu ska jag se lite desperate vara vaken halva natten och sova bort halva dan, haha ;D

pussss!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: