sen eller seg?

Det blir alltid lika sent, det spelar ingen roll om jag tänker att ikväll då ska jag faktiskt lägga mig tidigt, för så tänker jag alltid! Ändå så går klockan så jäkla fort just vid den här tiden. Kim for just hem för ett tag sen, han kom hit och åt glass och kladdkaka, härja med min dator lite och surrade massa svammel innan han for. Men det var kul, han lyckas alltid få mig glad på nå vis, han är en bra bror, han är nog världens bästa!

Provade min nya plattång idag, min fina rosa plattång och oj vad den var bra. Det är min nya bästa vän mycket bättre än den förra ;) Jag är nöjd och överlycklig att jag har en igen, det har faktiskt varit jättejobbigt att vara utan. Snacka om att skapa sig behov. För några år sen fanns det inte ens plattänger, och nu finns det knappt en själ (tjej iaf) som inte har en.. haha jävligt nördigt egentligen! :p

Pratar jättemycket med mina lulebrydaar nu, eller mer än vad jag nånsin gjort sen vi gick ut, och det känns bra det så himlahimla bra och imorgon är det precis en vecka tillls vi far, tillls vi kommer fram till örebro och alla ger varandra, eller Micaela en bamsekram! :D




Jo också till en hemskt mycket tråkigare sak, jag ringde idag. Jag gjorde det faktiskt, och allt blev jättejobbigt sen och jag for till mamma och var ledsen men nu känns det lite bättre. Det känns rätt samtidigt som alls känns jättetråkigt och jobbigt, men det är rätt beslut jag vet det, innerst inne så vet jag att jag faktiskt inte ens har nått annat val.


Nej nu ska jag sova, och jag måste verkligen städa garderoben imrogon och lägga i en silvertoning i håret. Garderoben ser ut som ett bombnedslag och håret är lika gult som påsken! åååh..  

sweet dreams 


KOMMENTARER


Micaela

En vecka kvar söta du! Jag gör inget annat än att längtar tills ni kommer.. shiiit måste städa, faan vad jobbigt! jaja, det blir väl Onsdagkväll antar jag ;) puss på dig!

2008-05-15 // 07:02:14
Anonym

Jag tänkte lägga rabarber på den där rosa saken..
aa du vet vi får truta om det senare för nu har jag myror i huvet

2008-05-18 // 13:14:23
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: