ÖREBROOO :D

nu  är örebro resan avklarade, och det var bland det roligaste jag gjort på länge, och jag behövde nog det med tanke på Viggo. Skönt att alltid ha nå att göra, då hinner man inte tänka lika mycket. Micaela var lika underbart söt som vanligt, hennes pojkvän och alla hennes kompisar  var huuuur trevliga som helst och Cissi, Hanna och Sofie var underbara. Och igår kände jag verkligen inte för att åka hem, Örebro är en jättefin stad och vi låg i parken igår och solade lite, hur mysigt som helst. Jag hade lätt kunnat stanna en vecka till. Haha :p

Nej nu ska jag nog försöka vila en stund, för tågresan hem gav dålig sömn, hela helgen har gett dålig sömn och jag har sovit max tio timmar  på hela helgen, menmen sånt man får ta när man har skoj :)







tjadå! :)

KOMMENTARER


Micaela

Tack för i helgen baby.. Var verkligen jävulsk roligt känner jag.. ;) vi ses om två veckor och jag hoppas du kommer tillbaka igen! puss och godnatt!!

2008-05-28 // 00:04:55
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: