ont som fan!

I tisdags morse tror jag det var, när jag stressade upp som vanligt. så ställde jag mig iaf för att platta håret och hips vips så börjar det låta lite knasigt i den, som det iofs har gjort flera gånger så jag har liksom anat att den håller på att gå sönder. Men den här gånger lät det lite högre än vanligt så jag slutade platta och kollade lite på den och ser då att det kommer små blixtrar ur den där just vid sladden så jag skyndar mig och dra ut. Men sen av nån dum anledning så tänkte jag att det kanske bara var nå tillfället, så jag stoppar i den igen och då börjar det bara spruta ut eld därifrån, gissa om jag blev rädd alltså! haha :p Sen var det bara skynda sig till jobbet och inte tänka mer på det. Jag hade fått panik om det inte var så att min braa vän maria lånade ut sin plattång till mig, till en vän i nöd liksom. För det här låter som värsta ilandsproblemet men det äre faktiskt inte, inte för mig iaf :p haha För idagens läge skulle jag inte kunna vara utan den, för mitt hår ser i verkligheten ut som hej-kom-och-hjälp-mig! Det är liksom en blandning mellan rakt och lockigt hår, alltså är det verken rakt eller lockigt vilket är lika med inte nå fint allls. Det bara hänger ner med några halvdana lockar eller vågor här och var, ser jätteknasigt ut. Ändå gången det kan se någorlunda okej ut är när jag precis är nyduschad och kanske 10 min efter håret har torkat ;p haha.

Jaja det jag egentligen skulle berätta var då att sen jag lånat marias plattång har jag bränt mig TRE gånger, vilket aldrig har hänt fast än dom ser exakt likadana ut, den enda skillnaden är att jag hade ett sånt här plastskydd runt som jag aldrig trot fungerat egentligen, kanske bara lite när man lagt den på bordet eller så. Men nu är jag då säker vilken jäkla tur jag har haft som ändå tog mitt förnuft till fånga och satt dit det.
Mitt öra är bränt, och det gör ont som fan!

Idag har det varit jättefint väder och jag var svinsur på alla kunder på konsum som kom in och påminde mig om det stup i kvarten medans jag satt där inne. Men jag hann då vara ute i det litegrann för jag slutade kl 14 och då skyndade jag mig ut med Viggo på en promenad efter att jag hjälpt Frida att bära upp ett bord till henne. För hon är ju på väg att bli min nya granne, ska bli kul för nu ska jag hänga där helaaa tiin ;P haha.

annars idag har jag hunnit med att hälsa på farfar, äta middag med min familj, hänga hos frida lite, varit på en jättelång promenad med Viggo och nu alldeles nyss duschade jag honom :) Så jag har ändå hunnit med en del trots att det inte blev nå piteå för mig som faktiskt låg lite där i bakhuvudet.



Jaja kanske man ändå måste gå och sova, vi får väl se hur länge jag orkar hålla mig uppe :P
Men haree bra då! ;)


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: