Nu är sommarn påväg! :)

idag blev det ju fint väder, den enda dagen då jag inte önskat det. Vaknade av ett sms av frida där det stod "idag är det shorts och glass som gäller", Jahaaaa! Bara upp klä på sig leggings och kjol och ut i det fina vädret. Efter det for jag hem till långgatan och hälsa på min storebror. Vi drack saft åt bullar och sen låg jag och sola och kolla på när han krattade gården.
 Vi kom också underfund med att vi är ensam hemma på midsommar och tänkte kanske dra nått fint litet midsommarfirande med nära och kära, det vore ju skoj :) Och då är ju jag 20 så då kan jag ju inhandla snappsen själv till och med, hahaha ;)

När Kim kom hem for vi upp på unox och köpte oss en till glass. Men jag blev trött och skjutsade hem dom och for sen hem och vila en timme.. Då ringde Kim mig och frågade om vi inte skulle ta och tvätta min bil. Jag var trött less och kände mig sjukare än nånsin, halsen sved, snoret rann och jag orkade knappt röra mig. Så jag sa att jag fick väl ta och göra det själv imorgon istället..

Efter det peppade Cissi mig att komma till luleå nästa helg och hänga där, träffa söta Micci och vara på födelsedagfest :) Så nästa fredag blir det luleå, det känns så skönt att det blir nå av min hlegerna nu. Det är för att dte börjar bli sommar, det är nu alla vaknar upp och allas humör är på topp för det mesta.

Iaf så efter det här så blev jag pigg så jag ringde Kim igen och frågade ifall han fortfarande var sugen på att hjälpa mig, eller hjälpa mig snarare hålla mig sällskap. Nu är det ju inte så att jag inte kan tvätta en bil, det är bara så tråkigt att göra det själv :p Han var på, och nu är min bil ren och fin både utvändigt och invändigt :):)


Imorgon blir det jobb till 16, och sen ska Kent hjälpa mig att formatera om datorn :) Ibland är det faktiskt så himla underbart att ha bröder, iaf mina bröder :D

pusss!

KOMMENTARER


Micaela

klart du ska komma på fest, jag har fixat barnvakt och allt!! saknar faktiskt kaj, älskade att du var här! :)

2008-05-30 // 09:34:22
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: