nu är det väl snart godnatt

nu har jag äntligen lagt mig i sängen. Tog mig en kopp varm choklad också för att mjuka upp halsen, men det hjäpte då inte.. Det brukar det ju göra, iag litegrann...
Börjar först tio imorgon vilket är skönt, känns inte så stressigt i säng då. Imorgon skulle Petra till luleå och då fick jag Kim att be henne om att löpa en ny consiler åt mig, den är helt slut och jag ser knasig ut utan den, haha :p Men egentligen måste jag till stan själv snart för det är så mycket jag behöver. smink, kläder,  jeans, skor, massa sommarskor, massssa sommarkläder. ja istort sett en helt ny garderob men det har jag nog inte råd med, haha. Men den trippen får bli i slutet av maj, då alex är tillbaka från turkiet och jag har slutat konsum och mitt hår ska fixas :)

På lördag blir det kankse att fara och se på Kim och dom i jokkmokk, om jag får med mig nån (Maria) haha :)


just nu Lars Winnerbäck - en tätort på en slätt.. Jag älskar verkligen hans röst, den är så grymt skön att lyssna på!
http://www.youtube.com/watch?v=xGCrrkwz3wk

KOMMENTARER


Anonym

Hej
hoppas du haft en bra dag!
sov gott!
www.enlitentax.blogg.se

2008-05-09 // 00:37:42
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: