nästan sjuk

alltså nu alldeles nyss helt plötsligt så fick jag svinont i halsen, långt djupt ner, sådär ont som att jag hålller på att bli riktigt sjuk. Vilket inte alls skulle förvåna mig eftersom alla verkar bli det nu.. Ååh det är inte alls läge för det alltså, inte nu när jag äntligen slipper konsum och när jag ska bort och ha kul, jag villl inte. Det senaste halvåret har det inte gjort mig nå om jag skulle ha blivit lite sjuk, men just nu när det håller på att hända grejer då jävlar.. Ååh jag hatar att min kropp tänker så konstigt :p

Nu har jag faktiskt en köpare på gång på Viggo, den enda som verkar vara vettig så nu är det bara att hoppas på att allting går vägen. Att min lilla älskling ska får det bra, det är allt som betyder nå just nu. Även fast jag så gärna skulle vilja ha han kvar så har jag liksom insett att det inte hålller i längden. Jag kommer gråta som fan, men det kommer gå över bara han har det bra så kommer det går över. Men jag kommer nog alltid sakna honom.. Jaja nu ska vi inte gå händelserna i förväg, vi ser ju hur det blir.

Igår när jag precis var på väg i sängen, jag hade precis bäddat upp så ringer Niklas och säger att jag måste komma och hämta han, kent och rickard i storbacken och jag var verkligen inte sugen på det alltså, men snäll som jag faktiskt är ibland så for jag ändå, säkert därför jag blev sjuk, det tog knäcken på mig ;p haha.

Och nu har jag så tråkigt att jag håller på att svimma, och jag har redan terroriserat både alexandra och maria så nu finns det verkligen ingenting att göra.
Och min dötidskompis är sjuk, hur illla är inte det då..
Kanske ska höra med kent om han kan formatera om min dator, men jag är egentligen inst särskilt pepp att fara dit ikväll.

nej men hejdå

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: