lyckorus :)

Idag fick jag världens lyckorus efter att det blev bestämt att det blir en tripp till örebro till världens bästa Micaela med världens bästa tjejer :) Det är helt sjukt vad jag längtar nu. Jag älskar att jag får komma bort häri¨från ett tag och komma dit det händer nå, för här är det för det mesta inte mycket som händer :p AHHHH hela dan har varit bra bara för det, även fast den egentligen borde varit kassss, haha.

Anledningen till att den borde varit kass är att jag har insett idag vilken otroligt elak och osympatisk chef jag har. Idag efter att Hanna skickat ett sms och meddelat när det liksom var dags att fara så går jag till Monica för att ta ledigt tors och fre. I och med att jag inte har tagit ledigt nå och jag kommer tre veckor i förväg tror man ju som att inte det ska vara nå problem. Men johodu, kärrringen säger nej direkt utan att ha nån anledning, och sen drar hon till nån historia att carina ska vara ledig då för att dagis är stängt. Låter då jävligt skumt? Jaja sak samma, det som irriterar mig mest är hur hon låter! Hon kan fanimej inte bemöta nån på ett trevligt sätt, hon låter allltd så arg och försöker inte anstränga sig ett skit för nån annan. Och varför ska inte två kunna vara ledig samtidigt? När hon var på sin hälsoresa en vecka var både hon och anita borta och nog fan klarade vi oss!
Det roliga med det hela var att jag kom på att jag egentligen bara ska jobba till den 18 maj för det är då min provanställning går ut, men jag lovade monica att jobba månaden ut iaf. Så innan jag gick sa jag att då kan jag bara jobba tills dess för jag ska bort sen, haha. Och sur blev hon nog men inte hon säga nå mer än JAHA!  hahaaha.

Jag hoppas hon inte hinner få in nån tills dess och måste be om att jag ska stanna, det skulle hon behöva!
Men det känns faktiskt bara bra attt slippa konsum, eller åtminstone monica. Det handlar ändå bara om en och en halv vecka och då har nog bjärka och hemtjänsten en del som jag kan få arbeta :)

Appropå mit visakort så har jag nu idag letat igenom hela min lägenhet, hela min bil och alla mina kläder utan att hitta det, så då blev jag tvungen ringa och spärra det. Oj vad han nog tyckte jag var knäpp han jag prata med.
- När tror du att det försvann?
- Jaa, onsdag den 23 april använde jag det sist har jag sett när jag gick in på internetbanken.
- Jaha okej, när upptäckte du att det var borta?
- I onsdags..
- för en vecka sen? på valborgsmässoafton?
- Ja precis!
- Varför har du inte ringt och spärrat det fören nu?!
- Jaaa, jag trodde att jag skulle hitta det :p
Haha han lät rätt sur, tyckte nog jag var oansvarig eller nå men nu är det då spärrat och jag skulle få ett nytt på måndag trodde han, så mina skor får vänta tills desss. Det pinsammaste med det hela är att det här är tredje kortet på ett halvår! Hur oansvarig är jag inte egentligen?  haha

Men första gången var det faktiskt Viggo som bet sönder det, andra gången glömde jag det i boden när vi var ut och jag skulle beställa en drick och tjej gick iväg för att ta betalt med kortet och 2 sekunder senare had ejag glömt bort det, så hon blev nog rätt paff när hon skulle ha en underskrift och jag bara var borta ;p haha. Och nu den här gången då det bara hipsvips är borta, sist jag använde det var när jag tankade så det skulle inte förvåna mig om jag lämnade kvar det där. Jävla klant skalle allltså, jag vet! haha


nej nu borde jag diska eller gå ut med Viggo eller göra nå.

KOMMENTARER


Liselotte

Alltid lika kul att läsa din blogg, du är rätt klantig
kajsa, hemskt att mamma är släkt med monica *usch

2008-05-06 // 22:26:10
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: