konstigt trött

Jag är trött, jag är verkligen trött men ändå kan jag inte gå och lägga mig, det går bara inte. Samma sak är det på morgonen, om jag nån gång vaknar en timme innan jag ska iväg och är pigg så stiger jag ändå inte upp. Bara för att jag vet att jag kan sova lite till, och vet att jag kommer få stressa för att ändå komma nån minut försent. Det är så typiskt mig, varför kan jag liksom aldrig ta tag i mig själv och ändra mönstret lite?

Imorse väckte frida mig, eller jag hade precis stigit upp och jag hade en riktigt dålig hår dag, det stod åt alla håll och plattången var inte till mycket hjälp och inte hade jag tid att slänga mig i duschen, så till sist fick jag ge upp och springa till jobbet, men av nån anledning brukar det alltid fixa till sig litegrann efter ett tag :p


Blev bjuden på middag idag också på långgatan, grillat! :) Jag tackade ju nej till det förra gången och var gode nära idag med, men även fast jag fortfarande är så less på min mamma så kände jag att jag var värd lite riktig mat ;) haha. Men det gick faktiskt förvånadsvärt bra, och alla var ändå lite småsura på allt och inget och försvann bra snabbt efter maten åt olika håll och då kunde jag lugnt dra mig hemåt utan dåligt samvete :) hehe
Kent skulle hjälpa mig att formatera om datorn idag som sagt, men det gick inget bra. Antingen är det nått knas med min dator eller skivan han hade för det gick inte alls, och Kent tålamod är ju inte allls det bästa, snarare et av dom sämre :p Så han gav upp och sprang in på sitt rum. Lite less blev jag, men vad kan jag göra han är ju som han är :p

Det har varit fint väder idag med, och min förkylning håller fortfarande i sig, den vill verkligen inte släppa och hosten kommer bara oftare och oftare, men bara vänta och se...

Idag fick jag hem hyresavtalet från lulebo på min lilla tvåa i gammelstan så nu är det bara skriva under och skicka in så är den min :) Det känns bra, jag har ju massa brudar där som säkert kommer förgylla mina dagar :) Jag längtar, jag vill till ikea och köpa nya grejer för allt jag har är alldeles för litet för en tvåa, nu kanske man äntligen kommer kunna känna att man har en liten bostad och inte en vrå, fast det här är inte så farligt det heller. Det duger faktiskt bra :)



Jag längtar till nästa helg jaaa, det ska bli kul, så kul :):):)
PUSSSHEJ!

KOMMENTARER


Hihi =) när rär det du flyttar in egentligen?? =) puss

2008-06-01 // 14:24:44
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: