jag vill!

idag har jag jobbat till två sen gick jag och lina en promenad och hade det mysigt i solen, eller dom små stunderna den tittade fram annars frös jag mest, men det var trevligt ändå :) hoho
Sen har jag inte hunnit göra så mycket mer, handlat och lagat mat, riktigt mat till och med, det känns som att det var ett tag sen  faktiskt ;p. På nått vis kommer jag liksom undan med det där antingen hinner elelr ids jag inte eller så är jag hemma hos mamma och pappa :) haha.

Alexandra ringde mig nyss och fråga om jag följa med henne och några utomlands på fredag! Oooj vad sugen jag var eller är, men jag insåg att monica aldrig skulle låta mig ta ledig speciellt inte så här tvärt och så är det ju det där med Viggo... Nog hade säkert mamma tagit hand om honom men inte hade hon varit nå lycklig över det, och Viggo hade blivit sur. Jag vet hur han är.. Och jag vet att jag måste ta tag i allt det där snart, väldigt snart. Men jag njuter lite först av den här tiden med honom. Så det blir nog ingen resa för mig, ååh! Jag viiiillll...
Förhoppningsvis vilket är en liten chans, men man kan ju alltid hoppas så får jag med mig  nån i början av juni, jag vill!!! :)

Kanske blir det att fara och hälsa på min lilla bror snart, lovar han har saknat mig ;) haha
PUSS!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: