jag orkar inte mer

jag har ont i min mage. Jag vet inte om det är för att jag är hungrig eller för att allt bara känns jobbigt just för stunden. Min hund är knäpp, och idag är det sista dagen jag har med honom, min mamma är jag bara så jävla arg på. Och vissa andra grejer man får höra som bara gör en ännu mer förvirrad än vad man redan var. Men det gör också att man kommer lite till insikt, ställe sig med båda fötterna på jorden och tänker till.

Kanske ska och kolla på lägenheten imorgon också, om jag orkar, vet inte det längre. Det har fakiskt känns helt okej fram till idag. Idag blev allt så påtagligt och nära.. Allt jag gör vet jag att det är bland dom sista gångerna jag gör det med min älskade lilla egentligen helt underbara men knäppa hund. Jag kommer sakna ihjäl mig efter honom, även fast han är knäpp och jobbig. För han är verkligen min solstråle han kan verkligen få mig på bra humör ibland, och med honom har jag aldrig behövt känns mig ensam. Men nu kommer det bli sjukt ensamt och tomt och jag gillar det inte. Ååh vi får hoppas på att morgondagen blir bättre än vad jag tror, att jag då verkligen har inprentat i hjärnan att det faktiskt är bra, för honom också. För han mår verkligen inte bra heller av det här.
 
Idag blir det att tvätta kläder, för igår när jag städade garderoben insåg jag att alla mina tröjor som fanns där använde jag inte, massor var det men ingenting som används. Bara det som var i tvättkorgen och det måste ju bli rent innan örebro, för lite kläder måste jag ju ha med mig iaf :)

På onsdag blir det jobb och sen far jag till luleå och alexandra för att fixa håret, stannar där över natten och sen bär det av mot örebro. Jag har verkligen bokat mig full efter tisdagen så jag inte ska sitta hemma och vara ledsen. Jag måste göra nå om det här ska gå vägen...

Ååh nej nu ska jag ta tag i allt jobbigt, eller försöka iaf.
Jo hejdå!

KOMMENTARER


Åsa

vad tråkigt för dig=/
hoppas det känns bättre snart,
men förstår att det måste vara jättejobbigt

2008-05-19 // 21:01:13
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: