ingen höjdare!

att gå en långpromenad i solen då man är bakis var ju den sämsta iden jag varit med om. Jag har aldrig mått så illa som då, och det känns som att jag hade feber och att huvudet skulle sprängas! Och när jag kom fram till mor och far fick jag då vila mig ett bra tag för att alls våga köra bilen hem och inte spy under färden, haha. Men det gick bra jag klarade mig med nöd och näppe och sen har jag varit tvungen att sova bort allt illa mående. Så för en halvtimma sen ringde maria och väckte mig och då var allt bra igen :) Så nu vet jag då att jag inte ska testa på en sån där tur igen, iaf inte fören solen gått ner :p

Men härligt vare då med lite värme, det kändes verkligen att nu är sommmarn snart här, alldeles snart ;D




Nu ska jag väl kanske testa äta lite, om jag har nå vill säga, haha!


tjoho

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: