hoppas! :)

joo igår när jag var helt på att skriva lite då funkade ju ingenting här så jag fick använda gamla hederliga lunarstorm :) haha. Men det gick ju bra ändå.
Igår grilla vi hemma hos mamma och pappa och sen vet jag inte vad som hände, men kvällen gick då och helt plötsligt var jag hemma igen. Satt och hängde framför datorn hela natten och idag vakna jag 12.15 bara därför :p Men det gjorde inte så mycket skönt att sova ut, det enda sura var ju att när man kollade ut genom fönstret var det alldeles vitt igen. Snön var tillbaka och jag ville bara gråta, haha. Nog för att den smälter bort på nån dag, men ändå surt nu backade sommarn tillbaka några steg och det känns inte bra..

Igår var jag in på lulebo och kika och fick då se att jag står tvåa på en tvåa i luleå :D Så om den före mig tackar nej då är han min! Jag struntar fullständigt om den är lite dyr och om jag får leva lite snålt bara därför, jag måste få bo där det inte känns som man lever i en garderob, jag höll på att kvävas kändes det som sist jag bodde i luleå, och det tänker jag inte vara med om igen. Och det bästa av allt är att den ligger på porsön så då slipper man fixa busskort och grejer, och hålla koll på busstider och tjaffs.. Men man ska inte ropa hej än, det är ju trots allt en före mig och det skullle inte alls förvåna mig om den tackar ja. Så vi ser juu, bara att hoppas nu! :)

Får se om det blir att fixa i bilen idag, pappa har ju inte hört av sig än. Men annars blir det en lugn dag det enda jag typ måste göra är väl diska och gå ut med Viggo..


jo men pusshej!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: