en evig längtan

alltid är det nå man ska vänta och längta till, alltid är det nå man liksom ser framemot. Vilket är bra, det får en att se lite ljusare på den gråa vardagen. Nyss var det örebro, och nu är det sommarn sen kommer alla dom här härliga helgerna då det alltid händer nå, nånting man vill på, nånting man vill göra. Jag älskar att längta även fast det bara blir en evig längtan livet ut.

Idag har jag jobbat till 17, sen for jag och Lina och köpte oss en glass på unox och sen skulle vi hitta oss ett fint ställe med sittplatser nånstans där det inte blåste och som man ändå kunde se lite folk. Ja, och det var ju lättare sagt än gjort här i vuollerim så vi letade så länge att glassarna börja smälta och rinna och jag grisade som vanligt :p Till sist satte vi oss utan för folkan och då kom Anton och Micke förbi en sväng och surrade. Sen skullle vi ut på en ragg tänkte vi men då var det slut bensin i Linas bil så vi for och tanka och då skulle Anton också med, men efter ett tag bytte vi till min bil och sen hängde Frida också på :) Men jag blev hungrig där vid halv tio så då drog vi upp till jmk en sväng och köpte korv..
I jmk var det absolut lika dött och tråkigt som vanligt. Vuollerim är iofs också dött, men inte lika jävla tråkigt åtminstone ;p haha.

Imorgon ska jag städa ordentligt, verkligen i alla små skåpar och vrår sen ska jag också tvätta kläder och bilen. Så jag hoppas verkligen på att det blir lite halv kasst väder imorgon så jag verkligen tar tag i det, för är det finväder måste man ju sola ;)


Tjejerna fick mig att lyssna på skaburbians ihelgen, oooj dom är ju helt grymma :)

Nej nu  ska jag kanske se lite desperate eller nå, för jag har verkligen börjat komma efter i alla dessa serier.
puss och godnatt ;)

KOMMENTARER


"if you lååååvve me know, if you just love me then i löööve you twice" hahah

2008-05-29 // 14:46:51
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: