en dag i stan

äntligen har jag kommit mig i säng.
Idag har jag varit till luleå med mamma och pappa. Vi skulle och kolla på en två som sagt till mig på porsön, men duuu den var då inge fin alls. Och sen gillar jag inte att den är på bottenvåningen. Jag är den där tråkiga tjejen som vill bo högst upp i ett tråkigt hyreshus. Så nu har iaf Kent övertalat mig att boka en tvåa i gammelstad. Nog för att jag varit helt anti tidigare och inte velat åka buss, men nu när jag tänkt ett så har jag ju liksom gjort det i tre år tidigare, och det gick ju hur bra som helst. Det går ju bussar mest hela tiden och om jag ändå inte har Viggo kvar, har det ju inte alls nån betydelse. Plus att den här var tusen kronor billigare :)

Annars fick jag med mig ganska mycket från staden, alldeles för mycket egentligen :p.. Två par jeans, en jacka, tre par sommarskor, en mascara, en ögonskugga, två par örhängen, två diadem, en plattång, tre par klänningar och ett linne. Jag mår lite dåligt egentligen, för nu är jag helt fattig och ändå känns det som att det finns massor mer jag egentligen behöver. Men jag måste spara.. Jag vet jag måste och borde inför mitt kommande fattiga studentliv ;p haha.

Påvägen hem  for vi förbi Oskar också och kollade in hans nya lägga,  jag skulle också lämna han ett present kort på em-möbler som han hade glömt hos mig. Så då blev det en kaffe på det, eller inte för mig, utan för dom andra :p Men den var fin faktiskt, och allt han gör ska alltid vara så perfekt så det förvåna mig faktiskt inte ett dugg.
Nu hoppas jag bara på min så jag också får börja fixa och dona, köpa lite grejer och få det finast i världen, haha.


Imorgon ringer jag kanske, men bara kanske. Jag borde ta tag i mig själv och verkligen göra det. Men det är inte lätt att göra så mot nånting som egentligen tycker så mycket om!

Nu måste jag verkligen sova för jag ska upp och jobba sju imorgon bitti!
Sovgott!

KOMMENTARER


Sofie

Gammelstad?? ännu bättre, då blir vi ju grannar! =) puss och kram
ps. du förtjänar att få handla lite ;)

2008-05-14 // 01:04:05
Sofie

Jaa det går ju bra med bussar in till stan, sen måste man antingen byta till en som går till porsön eller så hoppas man av på bodenvägen och går, det är väl sådär halvlångt.. är inte säker på avståndet men det är inte omöjligt att gå iallafall :P

2008-05-14 // 16:00:42
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: