du är inte alltid så jävla bra

jag vet inte vad jag ska ta mig tilll, jag har tråkigt och jag hade önskat att nån var här. Hade tänkt fara upp till jokkmokk ikväll och kollla på Kim och dom men det ser inte ut som jag får med mig nån så jag tror jag hoppar över det kanske, inte nå kul att fara själv ju. Kostar säkert alldeles för mycket också :p

Jag är så arg på min mamma att jag vet inte vad, ibland kan hon vara så himla självisk och elak. Och det mest irriterande med det hela är att hon själv tycker att hon alltid är så snäll att hon alltid ställer upp. Vilken hon inte alls gör, nästan aldrig nuförtiden.

allt känns så ovisst just nu och jag vet ingenting om ingenting..







När vet man att det räcker?
pusshej!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: