vettigt?

nu har jag äntligen plockat ihop och duschat, har tvätt i maskinen som jag ska fara och slänga i torktumlarn på långgatan typ nu.

Igår var jag, frida och micke till boden och kolla läget med lillgolfen :) haha. Det var väl sådär måste jag ju säga, har ju aldrig varit nått större fan av just boden.. Boden är en väldigt grå stad, om man ens kan kalla det stad :p

Att vädret börjat bli sommrigt är ju bara hur bra som helst och även fast det ska bli lite sämre nu mån, tis och ons så gör det inget för på torsdag visar dom en stor sol och 20 grader varmt :D Hela kulturkraft ska få finväder verkar der som :):)
Jag längtaaaaaaar!



nej nu ska jag försöka få hem min katt för hon har jag inte sett skymten av på några dagar.

Jo det ja, Simon och Robert har tvättat min bil i veckan, det är sweet, det gilllar jag! haha. Nej men tack :)


:D 'K

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: