utvilad? :)

idag är förhoppningsvis en bättre dag än igår. Eller igår var bra stundvis, jävligt spännande iaf ;) haha. Men annars var den deppig, konstigt deppig!

Jag fått sova ut idag, vaknade kl tolv. Första gången på hur längesen som helst. Jag behövde nog det trots allt.. Jag har nog gått på reserv i flera dagar nu, men nu är jag här igen, pigg och glad förhoppningsvis :) haha

Min hals har däremot inte alls blivit bra än, jag har ju iaf slutat hosta. Men nu bränner det istället i den och har som slem kvar blodigt slem! Jätte äckligt är det, kanske måste kolla upp det där, eller bara vänta några veckor till på att det ska gå över?

Vädret är ju fortfarande inget bra, vi fick sommar en vecka ungefär. hoho :p Men det gör inget att det är så här om midsommar blir fint, vilket det iofs inte skulle bli enligt smhi. Men dom brukar ha fel, så jag litar mer på min känsla som säger att det kommer bli bra :)

Jag och kent skulle fara till systemet idag och inhandla allt till midsommar, men jag ångrade mig och njöt istället av sovmorgon. Snart jobb, eller klockan tre innan dess ska jag fika, handla och få nån styrsel på mig själv! ;p


Ha en bra dag! ♥


KOMMENTARER


Sofie

Jaa du bilbingo ägde!! det var jättekul! :D hoho, fattar inte varför det nästan bara är äldre människor där, det var ju sann underhållning! :D kram kram snygging!

2008-06-16 // 19:08:30
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: