en luleå helg :)

ihelgen har jag varit i luleå på födelsedagsfest för Hanna och Cissi, den var lyckad. Jag hade kul och idag har jag mått ovanligt bra, nästan lite för bra. Det enda är väl att jag har varit rätt jävla trött, och sov mellan 18 och 20.30. Inte så lyckat kanske, för nu kan det ju bli svårt att sova igen. Men det är väl som vanligt, jag har ju alltid svårt att sova på natten ändå.

Ibland kan jag bli som så less på folk. Såna där folk som inte kan lyssna, som är så självupptagna i sig själv att det enda viktiga att höra på är när det har med dom att göra eller om det är nått smaskigt skvaller som dom sen kan föra vidare till varenda en dom känner.. Det som är mest jobbigt är när dom liksom fråga en om nå och man anförtror sig till dom och sen sitter man bara tyst och säger ingenting när man pratar klart och man fattar liksom att dom inte lyssna på nå av vad man sagt. Jag känner en sån, det hände mig nyss. Och jag blir faktiskt less, nästa gång ska jag göra precis likadant! Det hade verkligen inte varit uppskattat. Undra om såna här människor förstår hur dom är, eller om dom i sitt självupptagnajag inte ser det?

En annan grej jag har tänkt på är varför man alltid blir så pinsam och pratsam när man är full? Det är oftast då folk sätter sig och ska prata ut, ringer och säger massa saker som man sen bitter ångrar eller skickar ett helt oförstårligt sms till ingen nytta. Sånt där ger en ångest och ändå gör man precis samma sak nästa gång. Jag är expert på att använda min telefon i fyllan, jag ringer alltid nån. Visst det är jättekul, men nog lyckas man alltid säga nå man ångrar och säkert mycket som man inte ens kommer ihåg.
Min fylla igår var knasig, jag vart som aldrig riktigt full men ändå blev jag det. Jag var som lugn och städad även fast jag var lika surrig som vanligt. Men i vanliga fall blir jag en sån där jobbig tjej, högljudd och slamsig. Vilket jag inte var igår, och det kändes faktiskt bra :)

Annars har jag varit på årets första bilbingo för mig, och inte vann jag nå. Men än är det inte slut, och jag brukar faktiskt vinna några gånger varje år så bättre lycka nästa gång, nästa gång blir det 15000 ;) Har inte ätit annat än mackor idag, inte så lyckat men det finns inte mycket annat här hemma hos mig faktiskt. Imorgon blir det jobba, storstäda, diska och handla. Tung dag! Det får verkligen inte vara fint väder imorgon. Men det är nog ingen risk med tanke på at dom lova 3 grader varmt och snö, jävla norrland känner jag ibland, det är inte ofta jag känner så men när det ska bli snö i juni då är det fanimej jävla norrland. På onsdag fyller jag 20, och då ska det vara sol, varmt och riktigt sommar, sådeså!
:)


prova sova strax.
GoodNight, hehe.

KOMMENTARER


robert

Ja gå å lägg dig sitt inte uppe hela natta

2008-06-09 // 00:25:41
Torulf

En sak i taget..

det blir bäst så ifall du förstår vad jag menar..

2008-06-09 // 23:02:06
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: