midsommar 2008 :)

igår var det midsommar hemma hos oss på långgatan. Jag och kent hade bjudit in några stycken på midsommargrillning, och sen kom det massa andra folk efter det. Men det var trevligt. Vi gjorde en riktigt stor midsommarstång som lyckades stå upp i ca 10 min. Men jag är då stolt att vi alls fick till en överhuvudtaget.
Zemya stjärnan själv kom på besök också, och det blev inte speciellt uppskattat när jag bad hon gå hem igen, haha fyfan vilken tragisk människa egentligen, men kul vare :p

Halv fyra på morgonen blev jag trött och körde iväg alla som var inomhus, låste dörrarna och bad simon skjutsa hem mig till murjeksvägen, och oj vad det var skönt att sova, och sova har jag ju som gjort hela dagen.

Nu ska jag fara till långgatan igen, för maria ska ringa mig! :D



Bjuder på lite bilder från gårdagen :)






KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: