rent hus!

jamen fan vad jag städar alltså, helt sjukt. Nu ska jag också se till att det håller sig såhär, man mår som mycket bättre då :) Imorgon fyller jag år, 20 år! Så nu har jag drygt en timme kvar som tonåring, haha.

Det ser ut som att det dock kommer bli en tråkig födelsedag, jobb och skitväder! inte riktigt vad man tänkt sig på sin 20-årsdag, men jag får ta igen det nån annan dag. Det blir nog bra ändå, lär ju få äta tårta iaf :)

Shit vad tråkigt inlägg det här blev, men jag har bloggtorka som fan!
Nu ska jag städa vidare.

sovgott later!
pusssss

KOMMENTARER


robert

hörru de blir fint väder i morgon

2008-06-10 // 22:53:02
Gramse

Imorgon fyller kajsa år

fyra fingrar 11 tår!!!



jag som är äldre vet vad som händer

för det är då som allting vänder

jag blev vuxen och skaffa mustasch

du kanske kan klippa en pasch

vi bumbibjörnar hälsar till dig kajsa

Nu är det dags för mig att bajsa!

ses kanske snart, oj där rann det ut en fart!

2008-06-11 // 21:58:33
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: